Sex Hikayeleri

1 hafta önce - admin Ekledi - 42496 Kez Okundu

İlk sikilişim, gerçekten gecesi hikayem!

Slm Ben Gülşen Telefonda sex hikayelerimi dinlemek isteyen beyler hemen arasın!
NUMARAM: 0035 351 57 32

İlk sikilişim, gerçekten gecesi hikayem!

Gerçek gecemde olanları ben değerlendirirken aslında çokkomik ve acı dolu diyebilirim gerçekten de. Kocamla daha önce hiçbirlikte olmamıştık. Bu ikimizin de ortak aldığı bir karardıve aslında nişanlılığımızın son aşamasına doğru birazsözleri tutmakta karşılıklı olarak zorlandığımız için azsevişsek de genelde anlamda gerçekten de çok başarılı geçtidiyebiliriz tüm bu sürek ne de olsa bakire evlenmiştim. Aslındaamcamın oğlu olduğu için kocam zaten iyi anlaşmamız da sonderece normaldi ne de olsa her zaman bir aradaydık ama ne zamanevleneceğimiz konu oldu zaman karşılıklı duygular da başlamayabaşladı. Biz Diyarbakırlı Kürt bir ailedeniz, o nedenle debilirsiniz Kürt erkeklerinin alet boyları çok iri olur zaten amadiyebilirim ki yarağını daha önce görmemiştim kocamın ve benevlendiğim zaman yani geçen ay 18 yeni olacaktım. Bizim buralardabilirsiniz, belki daha önce duymuşunuz kimlik eğer birisi ölürsesaklanır sonrakine verilir bir sene ara ile ölen ablamın dakimliğini bana vermişler o nedenle! Neyse evlenmem için de banaengel değildi bu durum yasal olarak da ama şimdiki kocam o zamankinişanlık Ahmet ise o zaman 22 yaşındaydı. Yarak epey birgelişmiş olmalıydı. Heyecanlanarak düşünün bitmesinibekledim. Düşün bittiği zaman bizde yüz görümlüğü istenirodada ama kocam direkt altını boynuma takmadan aldı eline yatağaattı sonra da beni soymaya başladı. Ben nasıl utandım. Daharomantik bir şey beklerdim ama o an kapkara yarak çıktığı zamanda şaşırdım gerçekten! Gerçekten de şaşırdım arkadaşlar.Bir anda karşıma kocaman yarak çıkmıştı. Neyse ben korktum vemidem de bulandı. Kuru bir şekilde içime sokmaya çalışıyordusadece tükürüğüyle çünkü odada bir şey yoktu başka ama evdede yalnız olduğumuzdan o an ben çekmecede vazelin var dedim. Sikiniçime giriş anında her yerimin deşildiğini hissettim ilk öncesonra da arada zevk veren bir his alıyordum ama ilk önce sadece acıvardı içimde

Erotik hikayeler:

porno dul sikis hikaye,pornohikayeresimli

antrenman